Nasi faworyci

Bkr to klucz do pięknej i nawilżonej cery.

Bkr

IDEALNE DLA CIEBIE

BKR to antidotum dla jednorazowych plastikowych butelek i zarazem klucz do pięknej nawilżonej cery. Te niezwykłe, szklane butelki na wodę są narzędziem wspomagającym regularne nawodnienie.

Butelki znajdziech w różnych kolorach - na pewno znajdziesz jakiś dla siebie!

Zakochali się w nich celebryci, redaktorzy urody oraz przemysł modowy. Bkr stał się symbolem wyrafinowanego szyku i przedmiotem kultu na całym świecie. Wodę popijają z nich m.in. Natalie Portman, Gisele Bundchen, Miley Cyrus, Jessica Alba i Blake Lively.

CODZIENNIE Z TOBĄ

Szklana butelka na wodę bkr, pomoże Ci nawadniać się przez cały dzień i zainspiruje do picia większej ilości wody – dla promiennej skóry o zdrowym wyglądzie.

Codzienne picie wody stanie się spontaniczną przyjemnością. bkr to nie jest tylko butelka, to designerski przedmiot, z którym będziesz zawsze świetnie wyglądać. A na dodatek pijesz więcej wody, bo to po prostu lubisz.

WIELKI POMYSŁ.

W 2006 roku Tal Winter i Kate Cutler dwie najlepsze przyjaciółki, które zawsze wierzyły, że wewnętrzne i zewnętrzne piękno są ze sobą połączone, a nawilżenie jest podstawą obu. Szybko jednak zdały sobie sprawę z tego, co było jednym z najważniejszych problemów związanych ze środowiskiem i zdrowiem ich czasów: z wielu implikacji tworzyw sztucznych jednorazowego użytku. Podjęły decyzję o zerwaniu z jednorazowymi plastikowymi butelkami na wodę, ale zasadniczo nie podobały im się opcje wielokrotnego użytku z metalu i plastiku. W 2007 roku przyjaciółki zobowiązały się do rozwiązania problemu i pracowały nad rozwiązaniem nocami, w weekendy i w każdej wolnej chwili.

BKR. W 2011 roku Tal i Kate uruchomiły BKR, koncentrując się na jednej głównej koncepcji, którą w ich głowach było: Beauty 101: picie wody to podstawa miękkiej, zroszonej, ładnej skóry – a nawilżanie nie powinno być tak trudne. Czysta, uzależniająca, kultowa ulubiona, oryginalna szklana butelka z małymi ustami była ekologiczna i ekologiczna w swej istocie, ale także sprawiała, że picie wody było błogie i łatwe dla odmiany, a ludzie zaczęli to zauważać. Rosnąca obsesja na punkcie ślicznej małej buteleczki spowodowała, że ludzie w końcu zostali naprawdę nawodnieni, a co za tym idzie, wyglądali i czuli się lepiej. A jak to się mówi, reszta to już historia.

Kolekcja BKR jest pusta

Powróć do strony głównej

Recently viewed