Nasi faworyci

Bkr to klucz do pi臋knej i nawil偶onej cery.

Bkr

IDEALNE DLA CIEBIE

BKR to antidotum dla jednorazowych plastikowych butelek i zarazem klucz do pi臋knej nawil偶onej cery. Te niezwyk艂e, szklane butelki na wod臋 s膮 narz臋dziem wspomagaj膮cym regularne nawodnienie.

Butelki znajdziech w r贸偶nych kolorach - na pewno znajdziesz jaki艣 dla siebie!

Zakochali si臋 w nich celebryci, redaktorzy urody oraz przemys艂 modowy. Bkr sta艂 si臋 symbolem wyrafinowanego szyku i przedmiotem kultu na ca艂ym 艣wiecie. Wod臋 popijaj膮 z nich m.in. Natalie Portman, Gisele Bundchen, Miley Cyrus, Jessica Alba i Blake Lively.

CODZIENNIE Z TOB膭

Szklana butelka na wod臋 bkr, pomo偶e Ci nawadnia膰 si臋 przez ca艂y dzie艅 i zainspiruje do picia wi臋kszej ilo艣ci wody 鈥 dla promiennej sk贸ry o zdrowym wygl膮dzie.

Codzienne picie wody stanie si臋 spontaniczn膮 przyjemno艣ci膮. bkr to nie jest tylko butelka, to designerski przedmiot, z kt贸rym b臋dziesz zawsze 艣wietnie wygl膮da膰. A na dodatek pijesz wi臋cej wody, bo to po prostu lubisz.

WIELKI POMYS艁.

W 2006 roku Tal Winter i Kate Cutler dwie najlepsze przyjaci贸艂ki, kt贸re zawsze wierzy艂y, 偶e wewn臋trzne i zewn臋trzne pi臋kno s膮 ze sob膮 po艂膮czone, a nawil偶enie jest podstaw膮 obu. Szybko jednak zda艂y sobie spraw臋 z tego, co by艂o jednym z najwa偶niejszych problem贸w zwi膮zanych ze 艣rodowiskiem i zdrowiem ich czas贸w: z wielu implikacji tworzyw sztucznych jednorazowego u偶ytku. Podj臋艂y decyzj臋 o zerwaniu z jednorazowymi plastikowymi butelkami na wod臋, ale zasadniczo nie podoba艂y im si臋 opcje wielokrotnego u偶ytku z metalu i plastiku. W 2007 roku przyjaci贸艂ki zobowi膮za艂y si臋 do rozwi膮zania problemu i pracowa艂y nad rozwi膮zaniem nocami, w weekendy i w ka偶dej wolnej chwili.

BKR. W 2011 roku Tal i Kate uruchomi艂y BKR, koncentruj膮c si臋 na jednej g艂贸wnej koncepcji, kt贸r膮 w ich g艂owach by艂o:聽Beauty 101: picie wody to podstawa mi臋kkiej, zroszonej, 艂adnej sk贸ry 鈥 a nawil偶anie nie powinno by膰 tak trudne. Czysta, uzale偶niaj膮ca, kultowa ulubiona, oryginalna szklana butelka z ma艂ymi ustami by艂a ekologiczna i ekologiczna w swej istocie, ale tak偶e sprawia艂a, 偶e picie wody by艂o b艂ogie i 艂atwe dla odmiany, a ludzie zacz臋li to zauwa偶a膰. Rosn膮ca obsesja na punkcie 艣licznej ma艂ej buteleczki spowodowa艂a, 偶e ludzie w ko艅cu zostali naprawd臋 nawodnieni, a co za tym idzie, wygl膮dali i czuli si臋 lepiej. A jak to si臋 m贸wi, reszta to ju偶 historia.

Kolekcja BKR jest pusta

Powr贸膰 do strony g艂贸wnej

Recently viewed