globalna luksusowa marka kosmetyk贸wdo piel臋gnacji sk贸ry i urody

By艂a redaktorka kosmetyczna Maria,
znalaz艂a luk臋 na rynku produkt贸w do piel臋gnacji sk贸ry, kt贸r膮 mog艂aby zape艂ni膰
oferta produkt贸w ukierunkowanych na efekt zabieg贸w kosmetycznych

z natychmiastowymi rezultatami i d艂ugotrwa艂ymi korzy艣ciami dla sk贸ry.

Rodial zosta艂 za艂o偶ony w 1999 roku
w Londynie i jest obecnie dost臋pny w 35 krajach i ponad 2000 luksusowych dom贸w
towarowych na ca艂ym 艣wiecie, w tym Selfridges, Harrods i Saks Fifth Avenue.
Produkty Hero, takie jak Snake Serum i Dragon's Blood Sculpting
Gel, s膮 uwielbiane przez celebryt贸w i influencer贸w
na ca艂ym 艣wiecie.

Po latach pracy z makija偶ystami
celebryt贸w, Maria dostrzeg艂a mo偶liwo艣膰, aby przenie艣膰 Rodial na wy偶szy poziom,
tworz膮c gam臋 kosmetyk贸w do makija偶u, koncentruj膮c si臋 na perfekcyjnym wygl膮dzie
cery, co stworzy艂o idealne uzupe艂nienie charakterystycznej dla Rodial
wype艂niaj膮cej i modeluj膮cej piel臋gnacji sk贸ry.

KultowiFollowersi

聽Od czasu wprowadzenia Rodial na rynek, marka do tej pory zbudowa艂a silne relacje z
wieloma blogerami

i influencerami na ca艂ym 艣wiecie. Spo艂eczno艣膰 fan贸w
piel臋gnacji i makija偶u Rodial, tworzona jest m.in. przez renomowane 艣wiatowe blogerki modowe i kosmetyczne oraz influencerki.

聽Natychmiastowym ulubie艅cem gwiazd, takich jak Kim Kardashian i jej 艣wiatowej s艂awy wiza偶ysta Mario Dedivanovic, sta艂y si臋 s艂u偶膮ce do modelowania
twarzy, specjalistyczne produkty Rodial, kt贸rych fankami s膮 r贸wnie偶 Jourdan Dunn, Margot Robbie i Winnie Harlowz.

ZA艁O呕YCIELKA

Maria聽 Hatzistefanis

Maria
rozpocz臋艂a karier臋 w dziennikarstwie kosmetycznym, zanim przenios艂a si臋 do
Nowego Jorku, gdzie otrzyma艂a tytu艂 MBA w Columbia Business School.

Po
epizodzie w finansach korporacyjnych w Solomon Brothers, najpierw

w Nowym Jorku, a nast臋pnie w Londynie, pod膮偶a艂a za swoj膮 pasj膮

i instynktem pi臋kna, zak艂adaj膮c Rodial.

Szanowany
i po偶膮dany przez wielu, punkt widzenia Marii, jako eksperta

i lidera, przyci膮ga zwolennik贸w zar贸wno online, jak i offline. Jest coraz
cz臋艣ciej zapraszana do przemawiania na konferencjach modowych

i biznesowych, wyst臋powa艂a r贸wnie偶 jako go艣cinny s臋dzia w kultowym programie
telewizyjnym Project Runway i jest patronem British Fashion Council.

Dodatkowo,
po stworzeniu linii do piel臋gnacji sk贸ry i makija偶u, Maria sta艂a si臋 pionierk膮
koncepcji komunikowania si臋 z konsumentem za po艣rednictwem medi贸w
spo艂eczno艣ciowych, osobi艣cie tworz膮c w艂asny kana艂 @mrsrodial.

Wyda艂a
r贸wnie偶 dwie bestsellerowe ksi膮偶ki "How To Be An
Overnight Success" oraz "How To Make
It Happen" 鈥 opowiadaj膮ce o tym, jak
wprowadza艂a i budowa艂a wizerunek swojej marki, w jaki spos贸b nadal utrzymuje to
pe艂ne zaanga偶owanie w swoim dzia艂aniu i tworzy innowacje; ksi膮偶ki opisuj膮
r贸wnie偶 wyzwania i sukcesy, napotykane na ka偶dym etapie jej podr贸偶y.

Recently viewed