pielęgnacja

Podkład Skin Tint + SPF20

Vit C Pads


Snake Serum O2

Snake Bubble Masks Individual

Retinol Overnight Gel

Bee Venom Eye Cream

Vit C Brightening Cleanser

Snake Jelly Eye Patches

Pink diamond Cleansing Balm

Retinol Pads

Retinol 10% Booster Drops

Soft Focus Drops Deluxe

Retinol Drops Deluxe

SPF 50 Drops

Collagen Deluxe Drops

Soft Focus Glow Drops

Dragons Blood Sculpting Gel

Dragon's Blood Jelly Eye Patches

BEE VENOM LITTLE LUXURIES SET


DRAGON'S BLOOD VELVET CREAM


Bee Venom Jelly Eye Patches 4 x 2 płatki

Dragon's Blood Hyaluronic Drink

Dragons Blood Little Luxuries Kit

Vit C Little Luxuries Kit

Vit C Brightening Pads

Vit C Serum Booster Drops

Vit C Cellulose Sheet Mask x 4

Vit C Cellulose Sheet Mask Single

Vit C Brightening Tonic
Makijaż

Banana Low Lighter

Blush Drops Frosted Pink


Skin Lift Foundation Shade 3 MILKSHAKE


I Woke Up Like This


Waterproof XXL Mascara Black


Banana Powder

Glass Powder Loose

Peach Low Lighter

Blush Drops Sunset Kiss


Puder bronzujący GLASS BRONZING POWDER


Pisak do brwi Brow Pen


Matowa pomadka Suede Lips - Black Caramel


Matowa pomadka Suede Lips - Black Berry


Olejek do ust Plumping Collagen Lip Oil - Sugar Coral

Kopia Kredka do brwi Brow Pencil Dark Ash Brown

Kredka do brwi Brow Pencil Ash Brown


Żel do brwi Brow Sculpt


Kredka do oczu Eye Sculpt Liner Burnt Truffle


Kredka do oczu EYE SCULPT LINER black coffee


Blurring Cream Bronzer

Baby Teddy Brush

Multi-Blend Brush

Concealer Brush

Buffing Brush

Bronze Glowlighter

Lash & Brow Booster Serum


Glamolash Mascara XXL Black

Glass Primer

Glass Paper

globalna luksusowa marka kosmetykówdo pielęgnacji skóry i urody
Była redaktorka kosmetyczna Maria,
znalazła lukę na rynku produktów do pielęgnacji skóry, którą mogłaby zapełnić
oferta produktów ukierunkowanych na efekt zabiegów kosmetycznych
z natychmiastowymi rezultatami i długotrwałymi korzyściami dla skóry.
Rodial został założony w 1999 roku
w Londynie i jest obecnie dostępny w 35 krajach i ponad 2000 luksusowych domów
towarowych na całym świecie, w tym Selfridges, Harrods i Saks Fifth Avenue.
Produkty Hero, takie jak Snake Serum i Dragon's Blood Sculpting
Gel, są uwielbiane przez celebrytów i influencerów
na całym świecie.
Po latach pracy z makijażystami
celebrytów, Maria dostrzegła możliwość, aby przenieść Rodial na wyższy poziom,
tworząc gamę kosmetyków do makijażu, koncentrując się na perfekcyjnym wyglądzie
cery, co stworzyło idealne uzupełnienie charakterystycznej dla Rodial
wypełniającej i modelującej pielęgnacji skóry.
KultowiFollowersi
Od czasu wprowadzenia Rodial na rynek, marka do tej pory zbudowała silne relacje z
wieloma blogerami
i influencerami na całym świecie. Społeczność fanów
pielęgnacji i makijażu Rodial, tworzona jest m.in. przez renomowane światowe blogerki modowe i kosmetyczne oraz influencerki.
Natychmiastowym ulubieńcem gwiazd, takich jak Kim Kardashian i jej światowej sławy wizażysta Mario Dedivanovic, stały się służące do modelowania
twarzy, specjalistyczne produkty Rodial, których fankami są również Jourdan Dunn, Margot Robbie i Winnie Harlowz.
ZAŁOŻYCIELKA
Maria Hatzistefanis
Maria
rozpoczęła karierę w dziennikarstwie kosmetycznym, zanim przeniosła się do
Nowego Jorku, gdzie otrzymała tytuł MBA w Columbia Business School.
Po
epizodzie w finansach korporacyjnych w Solomon Brothers, najpierw
w Nowym Jorku, a następnie w Londynie, podążała za swoją pasją
i instynktem piękna, zakładając Rodial.
Szanowany
i pożądany przez wielu, punkt widzenia Marii, jako eksperta
i lidera, przyciąga zwolenników zarówno online, jak i offline. Jest coraz
częściej zapraszana do przemawiania na konferencjach modowych
i biznesowych, występowała również jako gościnny sędzia w kultowym programie
telewizyjnym Project Runway i jest patronem British Fashion Council.
Dodatkowo,
po stworzeniu linii do pielęgnacji skóry i makijażu, Maria stała się pionierką
koncepcji komunikowania się z konsumentem za pośrednictwem mediów
społecznościowych, osobiście tworząc własny kanał @mrsrodial.
Wydała
również dwie bestsellerowe książki "How To Be An
Overnight Success" oraz "How To Make
It Happen" – opowiadające o tym, jak
wprowadzała i budowała wizerunek swojej marki, w jaki sposób nadal utrzymuje to
pełne zaangażowanie w swoim działaniu i tworzy innowacje; książki opisują
również wyzwania i sukcesy, napotykane na każdym etapie jej podróży.