Nasi faworyci

Discovery Box Juliette Has a Gun


Vanilla Vibes


Ego Stratis


Lipstick Fever


Lady Vengeance


Moscow Mule
„Piękno to najlepsza zemsta kobiet”
Serge Gainsbourg
Magnolia bliss
Stworzona i opracowana przez Romano Ricci, prawnuka Niny Ricci, Magnolia Bliss to kwiatowa kompozycja, wzbogacona o świeżą esencję Bergamotki i radosną Śliwkę Mirabelkę, która niesie przesłanie pokoju.
Buntownicza Juliette
Klasyczna kolekcja 14 zapachów, które stały się kultowe, skomponowane jak olfaktyczne portrety oraz 6 zapachów z naszej Kolekcji Luksusowej, prawdziwy hołd dla surowców. Wyjątkowo kobiece zapachy Juliette has a Gun są wykorzystywane jako różne aspekty osobowości Juliette, buntownicze, mściwe, płonące, androgyniczne, kawalerskie lub niematerialne.
SIŁA KOBIECOŚCI
Od Nowego Jorku po Paryż, Londyn czy Sydney… Juliette intryguje świat. Uzbrojona w swoje perfumy szekspirowska bohaterka szaleje. Życie jest za krótkie, a przyjemności za dużo, mówi Juliette. Pistolet, metafora perfum, broń uwodzenia lub prosty dodatek do blefu, zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn. A czasem z chęcią zemsty… Ale na koncepcję ma też wpływ romantyzm. Nowoczesna wersja, w której odkrywanie pary i kobiecości na nowo to ciągłe poszukiwanie
Zapoczątkowana w 2006 roku nasza filozofia polega na podejściu do perfumerii jako sztuki i obecności tylko w ograniczonej dystrybucji, takiej jak sklepy koncepcyjne, domy towarowe lub specjalistyczne perfumerie.
ROMANO RICCI
Zapoczątkowany w modzie przez swoją prababkę Ninę i perfumerię, przez swojego dziadka Roberta (twórcę słynnego „L’air du temps”), Romano był otoczony modą i kreacją od dzieciństwa. Wdzięczny za swoje rodzinne dziedzictwo, Romano Ricci chciał również udowodnić, że może odnieść sukces sam i wyrazić swój własny wszechświat.
Praktykował w świecie perfumerii przez 4 lata, ucząc się wśród największych, a następnie namówił do współpracy Francisa Kurkdjiana, mistrza perfumiarstwa. Potem wszystko potoczyło się dalej.
W grudniu 2006 wprowadził na rynek „Juliette has a Gun”, oryginalną markę dedykowaną kobietom, chcącym otworzyć nowy rodzaj elegancji w niszowym świecie perfumerii. Metafora perfum, broni uwodzenia prostego akcesorium blefu, „pistolet” zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn… a czasem - zemsty…
Twórczy Romano Ricci osobiście prowadzi „Maison Juliette ma broń” , sam projektując produkty i zapachy.
W maju 2011 roku francuska Fundacja Zapachowa uhonorowała Romano Ricciego „Nagrodą Specjalną Zarządu” podczas „Les Parfums 2011” (nagrody FiFi). Tradycja z nutką prowokacji, Romano przywraca perfumom to, czym zawsze powinny być: emblematami stylu i oryginalności.
Sub-heading
Heading
Add your own custom content to give more information about your store, availability details...

Discovery Box Juliette Has a Gun


Ego Stratis


Lipstick Fever


Lady Vengeance


Not a perfume Superdose


Not a perfume

Lili Fantasy


MMM...


Pear Inc.


MAGNOLIA BLISS


Musc Invisible

Miss Charming

Midnight Oud
