Nasi faworyci

„Piękno to najlepsza zemsta kobiet”

Serge Gainsbourg

Buntownicza Juliette

Klasyczna kolekcja 14 zapachów, które stały się kultowe, skomponowane jak olfaktyczne portrety oraz 6 zapachów z naszej Kolekcji Luksusowej, prawdziwy hołd dla surowców. Wyjątkowo kobiece zapachy Juliette has a Gun są wykorzystywane jako różne aspekty osobowości Juliette, buntownicze, mściwe, płonące, androgyniczne, kawalerskie lub niematerialne.

SIŁA KOBIECOŚCI

Od Nowego Jorku po Paryż, Moskwę czy Sydney… Juliette intryguje świat. Uzbrojona w swoje perfumy szekspirowska bohaterka szaleje. Życie jest za krótkie, a przyjemności za dużo, mówi Juliette. Pistolet, metafora perfum, broń uwodzenia lub prosty dodatek do blefu, zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn. A czasem z chęcią zemsty… Ale na koncepcję ma też wpływ romantyzm. Nowoczesna wersja, w której odkrywanie pary i kobiecości na nowo to ciągłe poszukiwanie
Zapoczątkowana w 2006 roku nasza filozofia polega na podejściu do perfumerii jako sztuki i obecności tylko w ograniczonej dystrybucji, takiej jak sklepy koncepcyjne, domy towarowe lub specjalistyczne perfumerie.

ROMANO RICCI

Zapoczątkowany w modzie przez swoją prababkę Ninę i perfumerię, przez swojego dziadka Roberta (twórcę słynnego „L’air du temps”), Romano był otoczony modą i kreacją od dzieciństwa. Wdzięczny za swoje rodzinne dziedzictwo, Romano Ricci chciał również udowodnić, że może odnieść sukces sam i wyrazić swój własny wszechświat.

Praktykował w świecie perfumerii przez 4 lata, ucząc się wśród największych, a następnie namówił do współpracy Francisa Kurkdjiana, mistrza perfumiarstwa. Potem wszystko potoczyło się dalej.
W grudniu 2006 wprowadził na rynek „Juliette has a Gun”, oryginalną markę dedykowaną kobietom, chcącym otworzyć nowy rodzaj elegancji w niszowym świecie perfumerii. Metafora perfum, broni uwodzenia prostego akcesorium blefu, „pistolet” zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn… a czasem - zemsty…

Twórczy Romano Ricci osobiście prowadzi „Maison Juliette ma broń” , sam projektując produkty i zapachy.

W maju 2011 roku francuska Fundacja Zapachowa uhonorowała Romano Ricciego „Nagrodą Specjalną Zarządu” podczas „Les Parfums 2011” (nagrody FiFi). Tradycja z nutką prowokacji, Romano przywraca perfumom to, czym zawsze powinny być: emblematami stylu i oryginalności.

Vanilla VibesVanilla Vibes

Vanilla Vibes

Od 369,00 zl
Vengeance Extreme
Wyprzedane
Not a perfume SuperdoseNot a perfume Superdose
Wyprzedane
Not a perfumeNot a perfume

Not a perfume

Od 369,00 zl
Moscow MuleMoscow Mule

Moscow Mule

Od 369,00 zl
Lili Fantasy

Lili Fantasy

Od 369,00 zl
MMM...MMM...

MMM...

Od 369,00 zl
Miss Charming

Miss Charming

Od 369,00 zl
Midnight Oud
Wyprzedane

Midnight Oud

525,00 zl
Musc InvisibleMusc Invisible

Musc Invisible

Od 369,00 zl
Mad MadameMad Madame
Wyprzedane

Mad Madame

525,00 zl
Pear Inc.Pear Inc.

Pear Inc.

Od 369,00 zl
Lady VengeanceLady Vengeance

Lady Vengeance

Od 369,00 zl
Gentlewoman

Gentlewoman

Od 369,00 zl
AnywayAnyway

Anyway

Od 369,00 zl
Another Oud

Another Oud

519,00 zl

Recently viewed