Nasi faworyci

„Piękno to najlepsza zemsta kobiet”

Serge Gainsbourg

Magnolia bliss

Stworzona i opracowana przez Romano Ricci, prawnuka Niny Ricci, Magnolia Bliss to kwiatowa kompozycja, wzbogacona o świeżą esencję Bergamotki i radosną Śliwkę Mirabelkę, która niesie przesłanie pokoju.

Buntownicza Juliette

Klasyczna kolekcja 14 zapachów, które stały się kultowe, skomponowane jak olfaktyczne portrety oraz 6 zapachów z naszej Kolekcji Luksusowej, prawdziwy hołd dla surowców. Wyjątkowo kobiece zapachy Juliette has a Gun są wykorzystywane jako różne aspekty osobowości Juliette, buntownicze, mściwe, płonące, androgyniczne, kawalerskie lub niematerialne.

SIŁA KOBIECOŚCI

Od Nowego Jorku po Paryż, Londyn czy Sydney… Juliette intryguje świat. Uzbrojona w swoje perfumy szekspirowska bohaterka szaleje. Życie jest za krótkie, a przyjemności za dużo, mówi Juliette. Pistolet, metafora perfum, broń uwodzenia lub prosty dodatek do blefu, zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn. A czasem z chęcią zemsty… Ale na koncepcję ma też wpływ romantyzm. Nowoczesna wersja, w której odkrywanie pary i kobiecości na nowo to ciągłe poszukiwanie
Zapoczątkowana w 2006 roku nasza filozofia polega na podejściu do perfumerii jako sztuki i obecności tylko w ograniczonej dystrybucji, takiej jak sklepy koncepcyjne, domy towarowe lub specjalistyczne perfumerie.

ROMANO RICCI

Zapoczątkowany w modzie przez swoją prababkę Ninę i perfumerię, przez swojego dziadka Roberta (twórcę słynnego „L’air du temps”), Romano był otoczony modą i kreacją od dzieciństwa. Wdzięczny za swoje rodzinne dziedzictwo, Romano Ricci chciał również udowodnić, że może odnieść sukces sam i wyrazić swój własny wszechświat.

Praktykował w świecie perfumerii przez 4 lata, ucząc się wśród największych, a następnie namówił do współpracy Francisa Kurkdjiana, mistrza perfumiarstwa. Potem wszystko potoczyło się dalej.
W grudniu 2006 wprowadził na rynek „Juliette has a Gun”, oryginalną markę dedykowaną kobietom, chcącym otworzyć nowy rodzaj elegancji w niszowym świecie perfumerii. Metafora perfum, broni uwodzenia prostego akcesorium blefu, „pistolet” zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn… a czasem - zemsty…

Twórczy Romano Ricci osobiście prowadzi „Maison Juliette ma broń” , sam projektując produkty i zapachy.

W maju 2011 roku francuska Fundacja Zapachowa uhonorowała Romano Ricciego „Nagrodą Specjalną Zarządu” podczas „Les Parfums 2011” (nagrody FiFi). Tradycja z nutką prowokacji, Romano przywraca perfumom to, czym zawsze powinny być: emblematami stylu i oryginalności.

Sub-heading

Heading

Add your own custom content to give more information about your store, availability details...

SUMMER VIBES DISCOVERY SETSUMMER VIBES DISCOVERY SET
Wyprzedane
Vanilla VibesVanilla Vibes
Wyprzedaż

Vanilla Vibes

258,30 zl 369,00 zl
Lady VengeanceLady Vengeance
Wyprzedaż

Lady Vengeance

258,30 zl 369,00 zl
Lipstick FeverLipstick Fever
Wyprzedaż

Lipstick Fever

258,30 zl 369,00 zl
Not a perfumeNot a perfume

Not a perfume

Od 369,00 zl
Moscow MuleMoscow Mule

Moscow Mule

Od 369,00 zl
Lili Fantasy
Wyprzedaż

Lili Fantasy

258,30 zl 369,00 zl
Musc InvisibleMusc Invisible
Wyprzedaż

Musc Invisible

258,30 zl 369,00 zl
Pear Inc.Pear Inc.
Wyprzedaż

Pear Inc.

258,30 zl 369,00 zl
Ego StratisEgo Stratis
Wyprzedaż

Ego Stratis

69,30 zl 99,00 zl
Vengeance Extreme
Wyprzedane
MMM...MMM...
Wyprzedaż

MMM...

258,30 zl 369,00 zl
Miss Charming

Miss Charming

Od 369,00 zl
Midnight Oud
Wyprzedane

Midnight Oud

525,00 zl
Mad MadameMad Madame
Wyprzedane

Mad Madame

367,50 zl 525,00 zl

Recently viewed